مشاوره تحصیلی تلفنی سپید در سراسر کشور

مشاوره تحصیلی تلفنی سپید در سراسر کشور

با توجه به اینکه در بسیاری از شهرهای و روستاهای کشور وجود مرکز مشاوره تحصیلی که بتواند پاسخگوی نیازهای دانش آموزان و داوطلبان باشد وجود ندارد لذا مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی سپید ایجاد گردید تا بسیاری از مشکلات داوطلبان حل گردد. داوطلبان دانشگاه سراسری ، دانشگاه آزاد ، پیام نور ، وزارت بهداشت ، انتخاب مدارس خوب ، مدارس تیزهوشان ، ندارس نمونه دولتی و غیره  می توانند از خدمات غیر حضوری مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی سپید تنها با یک تماس تلفنی برخوردار شوند.

مشاوره تحصیلی تلفنی سپید در سراسر کشور

برای مثال ثبت نام بدون کنکور رشته های وزارت بهداشت و در حالت کلی قبولی در رشته های پیراپزشکی و پزشکی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و اکثر داوطلبان کنکور بدنبال قبولی در این رشته ها می باشند و بدون داشتن یک برنامه ریزی و مشاوره تحصیلی صحیح نمی توان به این موفقیت بزرگ دست پیدا کرد.

مشاوره تحصیلی سپید و خدمات آن

مرکز مشاوره تحصیلی سپید برای دانشگاه سراسری و انتخاب رشته کنکور برای تمامی دانشگاه های دیگر نیز مشاوره تحصیلی ارائه می دهد که داوطلبان به راحتی می توانند به اطلاعات چندین ساله جمع آوری شده در این مرکز با یک تماس تلفنی دست یابند. همچنین اطلاع از بهترین مدارس تحصیلی در شهر خود و قبولی در مدارس تیزهوشان ( www.azmoon.medu.ir) و نمونه دولتی و شاهد در شهر خود می تواند کمک بسیار شایانی را به والدین داوطلب نماید که این بخش کوچکی از خدمات مشاوره تحصیلی سپید می باشد.

انتخاب رشته کنور دانشگاه سراسری و آزاد برای تمامی مقاطع از کاردانی تا دکتری بخش دیگری از خدمات گسترده این مرکز می باشد که می تواند هر چه بیش تر سبب موفقیت داوطلب و تغییر مسیر زندگی دانش آموز به مسیری هموار و درست گردد و از استعدادسوزی هایی که در سطح تحصیلی کشور روی می دهد جلوگیری گردد.

داوطلبان عزیز برای ارتباط با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی سپید می توانند از 8 صبح تا 12 شب همه روزه حتی ایام تعطیل با شماره 9099071385 تماس بگیرند و یا در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت با ورود به سایت مشاوره تحصیلی سپید از طریق درج دیدگاه سوالات خود را مطرح نمتایند تا در کمترین زمان ممکن پاسخ داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.