جوانترین هیولاهای Ocean برای عکسهای پر زرق و برق آماده هستند

An inch-long larval lionfish off the coast of Palm Beach, Fla. “What’s really fascinating is when you send the scientists something and they have no idea what it is,” said Steven Kovacs, a local dentist and blackwater photographer.

برای اکثر غواصان ، مکانهای کمی در زیر آب با هیجان بصری صخره مرجانی کالیدوسکوپیک مملو از ماهی های رنگارنگ مطابقت دارد. برای جف میلیسن ، زیست شناس و عکاس دریایی در Kona ، هاوایی ، جایی بهتر از یک بخش باز از اعماق اقیانوس برای غواصی وجود ندارد. شب

وی گفت: “چیزهای زیادی وجود ندارد.” “هیچ ته ، هیچ دیواری وجود ندارد ، فقط این فضای است که تا بی نهایت می رود. و یک چیز شما می فهمید که بسیاری از هیولاهای دریایی در آنجا وجود دارند ، اما آنها بسیار کوچک هستند. “

البته ، هیولاهای بزرگ نیز وجود دارند ، مانند کوسه ها. اما موجوداتی که آقای میلیسن به آن اشاره می کند بخشی از حرکت روزانه ماهیان لارو و بی مهرگان است که هر روز عصر از اعماق سطح بالا می رود و این بخشی از بزرگترین مهاجرت موجودات روی کره زمین است. سرگرمی نوظهور عکس گرفتن از آنها به عنوان عکاسی از آب سیاه شناخته می شود.

بیشتر لاروها از ناخن بزرگتر نیستند. دیگران حتی کوچکتر هستند. و به راحتی می توان آنها را با تکه های جلبک دریایی یا ریزه کاری های دریایی اشتباه گرفت. اما از نزدیک ، هنگامی که با دوربین با استفاده از یک لنز مخصوص به نام ماکرو شکار می شود ، حیوانات می توانند به اندازه حیوانات وحشی روی یک سافاری – یک سافاری در یک سیاره دیگر ظاهر شوند.

پنج سال پیش ، آقای میلیسن شروع به اشتراک گذاری عکس های خود در یک گروه فیس بوکی کرد ، و در آنجا جامعه ای از ماجراجویان پرشور شب را کشف کرد که در حال ضبط تصاویر موجودات زنده بودند که قبلاً کمتر دیده شده بود. آقای مایلیسن و دیگران در جامعه که گروه عکس بلک واتر نامیده می شوند ، متعجب و متحیر از آنچه که از آنها عکس می گرفتند ، شروع به تماس با دانشمندان ماهی کردند و برای شناسایی آنچه می دیدند کمک می کنند.

با تشکر برای خواندن روزنامه تایمز.

حتی باتجربه ترین متخصصان نیز با بی ادبی پاسخ دادند.

ند دللوچ ، عکاس باتجربه زیر آب ، که به همراه همسرش ، آنا و نویسنده پاول هومن ، هشت کتاب منتشر کرده است ، گفت: “شماره شماره 1 که مردم ، حتی دانشمندان ، می پرسند این است:” این چه جهنمی است؟ ” در ماهی های دریایی. “چرا این تصاویر بسیار تماشایی و محبوب هستند ، به همین دلیل در دنیای دیگر است. مردم هرگز تصور نمی کردند که موجوداتی از این دست وجود داشته باشند و این باعث جذب عکاسان شده است. “

دیوید جی جانسون ، متصدی ماهی در موزه ملی تاریخ طبیعی اسمیتسونیان ، یکی از اولین دانشمندانی بود که اعضای گروه فیس بوک با آنها تماس گرفتند. او گفت که بلافاصله توسط تصاویر ضرب و شتم شد.

وی گفت: “شما رفتار ، رنگ دارید.” “این از نظر آنچه می توانیم در مورد تاریخچه زندگی اولیه ماهی ها یاد بگیریم ، پیشرفت بزرگی است.”

همانطور که سرگرمی آب سیاه آغاز شده است ، و طرفداران خود را در سراسر جهان به دست می آورد ، تعداد بیشتری از عکاسان تصاویر و فیلم های خیره کننده ای را ضبط می کنند که دنیای مخفی حیوانات کوچک و عجیب و غریب را آشکار می کند که دانشمندان برای درک بهتر آنها دهه ها تلاش کرده اند. بسیاری از تصاویر در شبکه های اجتماعی ویروسی شده و برخی اخیراً جوایز عمده عکاسی در زیر آب را از آن خود کرده اند.

link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.