دانش آموزان برتر حوزه علوم شناختی تقدیر می شوند

دانش آموزان برتر حوزه علوم شناختی تقدیر می شوند

مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات علوم اعصاب شناختی ویژه دانش آموزان با معرفی برگزیدگان این حوزه شناختی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات علوم اعصاب شناختی ویژه دانش آموزان به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان با حوزه علوم شناختی و ترویج و ارتقای این دانش در سطح فضاهای آموزشی ، هر ساله با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و با همکاری مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و ادارات کل آموزش و پرورش استانها در دبیرستان علامه حلی تهران برگزار می‏ شود.

پنجمین دوره مسابقات علوم اعصاب شناختی از پائیز سال گذشته و با برگزاری دوره سوم «کارسوق‏های قطبی» در سراسر کشور آغاز شد و پس از ارائه طرح‏های پیشنهادی دانش ‏آموزان در بهار امسال و داوری طرح ها، مراسم اختتامیه این مسابقات روز سیزدهم مهر ماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

این مسابقات در مرحله آموزش با برگزاری کارسوق‏های قطبی به منظور پوشش سراسر کشور در پنج قطب تهران، شیراز، زنجان، کرمان و سمنان شامل تهیه و تالیف و توزیع جزوات آموزشی در مدارس برگزیده و برپایی کارگاههای آموزشی جهت آشنایی دانش‏آموزان و تربیت دبیران آغاز و در بخش پژوهش با تعریف پروژه‏های تحقیقاتی بر اساس آموزه‏ها و مطالعات جنبی دانش‏آموزان و هدایت و راهنمایی آنها انجام می شود.

در پنجمین دوره مسابقات علوم اعصاب شناختی بیش از ۹۰۰ دانش آموز در قالب ۳۵ تیم و یکصد دبیر از سراسرکشور شرکت داشتند که سه تیم برتر دانش آموزی در این حوزه معرفی خواهند شد.

کد خبر 4413313
mehrnews.com/news/4413313

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.